Materiały do zajęć z informatyki:
NAUKA ZDALNA 2021
NAUKA ZDALNA 2020
Poniżej załączamy linki do stron oraz materiały, z których możecie Państwo korzystać z materiałów do nauki zdalnej. Znajdziecie tam Państwo dużo ciekawych materiałów możliwych do wykorzystania w domu. Ponadto nauczyciele na bieżąco zamieszczać będą materiały. Materiały te pomogą zadbać o aktywność dzieci w okresie zawieszenia zajęć w szkole, który jak wiemy nie jest okresem ferii. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktowania się z wychowawcami klas.
Przypominamy – jeśli nie wiesz który plik dotyczy twojego dziecka skontaktuj się z wychowawcą klas.
MATEMATYKA – Szkoła Podstawowa – lekko
Szanowni Rodzice i Opiekunowie Uczniów
Drodzy Uczniowie
W zdalnym nauczaniu matematyki wykorzystana będzie komunikacja poprzez stronę internetową naszej placówki, pocztę elektroniczną, platformy edukacyjne, komunikatory lub grupy społecznościowe.
Materiały do zdalnego nauczania matematyki:
Tydzień – 30.03.2020 – 03.04.2020
Szkoła Podstawowa:
klasa 4 – matematyka klasa 4 tydzień III
klasa 5 i 6 – Matematyka klasa 5 i 6 tydzień III
klasa 7 i 8 – Matematyka klasa 7 i 8 tydzień III
Proszę o przesłanie zdjęć, skanów ćwiczeń zgodnie z informacjami w materiałach na adres email: ewelinazietek@wp.pl lub przez aplikację Messenger. Termin nadesłania ćwiczeń to 3 kwietnia 2020 r.
Tydzień – 06.04.2020 – 08.04.2020
Szkoła Podstawowa:
klasa 4 – matematyka klasa 4 tydzień IV
klasa 5 i 6 – Matematyka klasa 5 i 6 tydzień IV
klasa 7 i 8 – Matematyka klasa 7 i 8 tydzień IV
O ocenach poinformuję w informacji zwrotnej. Ćwicz codziennie i systematycznie, zgodnie z planem.
Ewelina Ziętek
Szkoła Podstawowa:
klasa 4 – matematyka klasa 4 tydzień V
klasa 5 i 6 – Matematyka klasa 5 i 6 tydzień V
klasa 7 i 8 – Matematyka klasa 7 i 8 tydzień V
O ocenach poinformuję w informacji zwrotnej. Ćwicz codziennie i systematycznie, zgodnie z planem.
Szkoła Podstawowa:
klasa 4 – matematyka klasa 4 tydzień VI
klasa 5 i 6 – Matematyka klasa 5 i 6 tydzień VI
klasa 7 i 8 – Matematyka klasa 7 i 8 tydzień VI
O ocenach poinformuję w informacji zwrotnej. Ćwicz codziennie i systematycznie, zgodnie z planem. Jestem dostępna przez Messengera codziennie od 9:00 do 12:00. Pisz, pytaj, dzwoń, jeśli czegoś nie rozumiesz. Pozostajemy w kontakcie.
Szkoła Podstawowa:
klasa 4 – matematyka klasa 4 tydzień VII
klasa 5 i 6 – Matematyka klasa 5 i 6 tydzień VII
klasa 7 i 8 – Matematyka klasa 7 i 8 tydzień VII
Szkoła Podstawowa:
klasa 4 – matematyka klasa 4 tydzień VIII
klasa 5 i 6 – Matematyka klasa 5 i 6 tydzień VIII
klasa 7 i 8 – Matematyka klasa 7 i 8 tydzień VIII
Wy, kochane dzieciaki możecie coś przesłać do mnie 🙂
Bardzo dziękuję za dotychczasową współpracę, wspieranie dzieci i działania mające na celu wspólne nauczanie. nauczyciel matematyki – Ewelina Ziętek
- epodreczniki.pl – zasoby do kształcenia ogólnego;
- https://szaloneliczby.pl–zagadki, gry, łamigłówki, quizy, sprawdziany, ćwiczenia;
- https://www.matzoo.pl/– materiały z podziałem na klasy 1-8 szkoły podstawowej
- https://pistacja.tv/ – wideolekcje z matematyki z kanałem YouTube Pi-stacja
- https://pl.khanacademy.org/ – darmowe lekcje i ćwiczenia;
- https://learningapps.org/– darmowe ćwiczenia, gry, łamigłówki, zabawy, w tym z możliwością tworzenia własnych gier
SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY od 30.03.2020 – 10.04.2020
Serdecznie witamy rodziców i uczniów.
Przesyłamy pakiety do realizacji w okresie od 30.03.2020 – 10.04.2020r.
Tematyka u zadań :
- Zwyczaje i tradycje Świąt Wielkanocnych
- Karta pracy
- Prezentacja YouTube
- Prezentacja w wersji papierowej
- Moje obowiązki domowe
- Karta pracy
- Zadanie praktyczne – dokumentacja zdjęcie lub filmik
- Ćwiczenia stymulujące funkcje językowa i inne procesy poznawcze
- Karty pracy
- Krzyżówki
- Kuchnia polska – tradycyjne potrawy wielkanocne
- Karta pracy
- Zadania praktyczne — dokumentacja zdjęcie lub filmik
Zdrowych Pogodnych Świąt Wielkanocnych
przepełnionych wiarą, nadzieja i miłością
Radosnego, wiosennego nastroju
Serdecznych spotkań w gronie rodziny oraz wesołego ,, Alleluja „
Życzą wychowawcy klas SPP i nauczyciele.
1 opis swiat wielkanocnych prezentacja-1
1 opis świąt wielkanocnych prezentacja
1a -karta pracy do świąt wielkanocnych
3 ćwiczenia stymuljące karta pracy
3 Kwiat_doniczkowy_Dodawanie_i_odejmowanie_w_zakresie_20
4 a kuchnia polska -Karta pracy tradycyjne potrawy wielkanocne
4 opis kuchnia polska tradycyjnr potrawy wielkanocne
jajko- pokoloruj pola z wyrazami
Serdecznie witamy rodziców i uczniów
matematyka i wielkanocna krzyzówka 2 karty pracy
SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY KLASA I ,II ,III
Wychowawcy M. Pawlik, Z. Dębska , W. Spytkowska
Przesyłamy pakiety do realizacji w okresie od 24.04 — 10.05.2020r.
Serdecznie witamy rodziców i uczniów. Bardzo dziękujemy za dotychczasowa współpracę i nasze wspólne działania mające na celu nauczanie naszych dzieci w razie jakikolwiek problemów służymy rada pomocą i wsparciem Jeśli czegoś nie rozumiesz kontaktuj się z nami. Jesteśmy cały czas dostępne telefoniczni lub poprzez messengera. Prosimy o zapoznanie się przygotowanymi materiałami ,wykonywać wyznaczone na kartach ćwiczenia i zadania domowe oraz ćwiczenia praktyczne Ćwicz i pracuj systematycznie codziennie Rozwiązania przesyłać w formie zdjęć lub filmików. Gromadź wszystkie dotychczasowe pakiety ponieważ będą oceniane po powrocie do szkoły.
1. Czego nie powinieneś trzymać w lodówce?
a) Ankieta – robię zakupy.
b) Zasady przechowywania produktów spożywczych – tekst.
c) Uzupełnianie tabeli na podstawie tekstu.
d) Gdzie przechowywać dane produkty – dopasowywanie.
2. Jak utrzymać porządek w szafie?
a) Segregowanie ubrań w szafie, wiosenne porządki – tekst.
b) Uzupełnianie tabeli na podstawie tekstu.
3. Wiosenne porządki w szafie – zadanie praktyczne kształtujące
kompetencje i umiejętności w zawodzie pomocnik osoby sprzątającej.
a) Dokonaj przeglądu swojej szafy, poukładaj ubrania (pościel, bieliznę,
buty i różne drobiazgi). Posegreguj ubrania zimowe. Naklej etykiety
na pudła i pojemniki. Zrób zdjęcie i prześlij.
4. Ćwiczenia rozwijające funkcje językowe.
a) Uzupełnianie tekstu brakującymi słowami lub frazami – tekst z
lukami.
b) Tworzenie liczby mnogiej rzeczowników w języku polskim.
5. Ćwiczenia ortograficzne – sprzęty domowe.
a) Utrwalanie zasad ortograficznych: dwuznaki rz/ż; ó/u; ch/h; dwuznaki.
b) Tworzenie dialogów.
c) Dyktando – dobierz poprawnie napisane słowo.
6. Utrwalanie godzin w stylu oficjalnym i nieoficjalnym– obliczenia
czasowe.
a) Określanie godzin – zapis cyfrowy i słowny na podstawie odsłuchanej
piosenki.
b) Tworzenie dialogów i zapis godzin.
Jak – utrzymać porządek w szafie
czego_nie_powinienes_trzymac_w_lodowce
cwiczenia_ortograficzne_sprzety_domowe (1)
Przesyłamy pakiety do realizacji w okresie od 25.05.2020 – 07.06.2020r
Dzień Matki – święto obchodzone jako wyraz szacunku dla wszystkich mam. Data obchodów
Dnia Matki zależy od kraju, w którym jest świętowany. W Polsce obchodzone jest 26 maja
- Moja mama – rozważania o najważniejszej osobie w naszym życiu – o mamie z okazji Dnia Matki.
– wiersz „Moja mama” – przeczytaj tekst ze zrozumieniem i odpowiedz na pytania nr 1 i 3 pod tekstem, naucz się jednej zwrotki na pamięć;
– wykonaj kartę pracy Wszystko o mojej mamie;
– charakterystyka zewnętrzna i wewnętrzna – opisz swoją mamę – karta pracy;
– członkowie i funkcje twojej rodziny – karta pracy Rodzina;
– zadanie praktyczne: przygotuj smaczne kanapki dla mamy według przepisu i podanej instrukcji wraz ze zdjęciami.
- Przysposobienie do pracy – utrwalanie wiadomości o produktach żywnościowych.
– co nam dają zwierzęta? co to jest nabiał? – uzupełnianie tabel;
– dopasowywanie tematycznych ilustracji i etykiet;
– co to jest nabiał – karta pracy;
– uzupełnianie tabeli odpowiednimi zdjęciami i wyrazami – karty pracy;
– zadanie praktyczne: przygotuj budyń jako przykład deseru z wykorzystaniem nabiału – postępuj według opisu i podanej instrukcji obrazkowej „krok po kroku”.
- Doskonalenie umiejętności matematycznych i techniki liczenia.
– liczenie pamięciowe i zapis działań;
– porównywanie liczb, sum, różnic – stosowanie znaków <, >, = – karty pracy;
– rozwiązywanie zadań z treścią.
- Ćwiczenia z myślenia rozwijające i doskonalące funkcje logicznego myślenia, kojarzenia, umiejętności poznawcze.
– kto mieszka na łące? – przeczytaj i odgadnij zagadki – tekst zagadek;
– zadanie matematycznie – policz ile, czego jest, o ile jest mniej, o ile jest więcej – uzupełnij tabelę liczbami;
– przeliczanie elementów, zapis działań, karty pracy, kolorowe ilustracje.
- Projekt plastyczny „Majowa łąka”.
– wykorzystanie ilustracji i etykiet przedstawiających mieszkańców łąki, roślinność, kwiaty, owady, zwierzęta;
– ćwiczenia w czytaniu – dzielenie wyrazów na sylaby, zapis wyrazów, odczytywanie;
– wykonaj pracę plastyczną według podanego opisu i instrukcji, prześlij zdjęcie swojej pracy.
- Lektura do samodzielnego czytania – doskonalenie techniki czytania ze zrozumieniem.
– tekst lektury „Moja mama czarodziejka”;
– przeczytaj lekturę i zastanów się nad pytaniem: dlaczego mama była czarodziejką?
JĘZYK POLSKI 30.03.2020 – 10.04.2020 r. – Szkoła Podstawowa lekko
SZKOŁA BRANŻOWA I STOPNIA
Drodzy Rodzice i Uczniowie
Wychowawcy klas Szkoły Branżowej I Stopnia przesyłają następujące strony internetowe z zasobami dostępnymi online do nauki zdalnej. Można tam znaleźć propozycje dla uczniów wszystkich klas szkoły ponadpodstawowej, zgodne z aktualną podstawą programową.
https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/klasa-1-nowy-system2
Powodzenia
JĘZYK POLSKI kl. I, kl. II, kl. III BSS
Język polski – prowadzący E. Miałkowska – Wilk
klasa I BSS – język polski kl. I BSS
klasa II BSS – Język polski kl. II BSS
klasa III BSS – Język polski kl. III BSS
MATEMATYKA kl. I, kl. II, kl. III BSS 23.03.2020 – 10.04.2020
Bardzo proszę, po zapoznaniu się z materiałem, zrobić wyznaczone na kartach pracy ćwiczenia oraz zadania domowe. Rozwiązania można przesłać w formie zdjęcia na adres anna.grudzien@poczta.onet.pl.
Powodzenia i do szybkiego zobaczenia.
klasa I BSS – I BSS Matematyka
klasa II BSS – II BSS Matematyka
klasa III BSS – III BSS Matematyka
JĘZYK ANGIELSKI – wszystkie klasy
Proszę o zapoznanie się z materiałami – strona dotyczy wszystkich klas Szkoły Branżowej I stopnia.
https://anglistaonline.macmillan.pl/ – repetytorium do szkół ponadgimnazjalnych.
ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE
JĘZYK ANGIELSKI – Szkoła Podstawowa – lekko
Nauczyciel języka angielskiego rekomenduje stronę internetową:
https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje
Po wejściu na stronę bardzo prosze o wybranie zakładki język angielski następnie klasy od 1 do 8
Natomiast klasa 5 umiarkowani rekomenduje się korzystanie ze strony internetowej www.zdobywcywiedzy.pl
Powodzenia !!!
FIZYKA – szkoła podstawowa – lekko
Bardzo proszę, po zapoznaniu się z materiałem, zrobić wyznaczone na kartach pracy ćwiczenia oraz zadania domowe. Rozwiązania można przesłać w formie zdjęcia na adres anna.grudzien.@poczta.onet.pl.
Powodzenia i do szybkiego zobaczenia.
klasa 7 – Klasa VII Fizyka
klasa 8 – Klasa VIII Fizyka
PRZYRODA – Szkoła Podstawowa um. lekko
klasa 4. PRZYRODA – nauka zdalna
ZASADY PRAWIDŁOWEGO ŻYWIENIA KL. 4
SEGREGUJEMY PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zajęcia rozwijające kreatywność w okresie 30.03.2020 – 08.03.2020
Klasa V, VI um. wychowawca : Izabela Zaręba
Zajęcia rozwijające kreatywność klasa V um – 30.03.2020 – 08.04.2020
MATERIAŁY PRZYGOTOWANE PRZEZ MINISTERSTWO EDUKACJI NARODOWEJ
https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA ORAZ WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
INFORMACJE PRZYGOTOWANE PRZEZ SZKOLNEGO PSYCHOLOGA
-Jak wspierać dzieci w radzeniu sobie z lękiem i poczuciem zagrożenia?
-Wspieranie dzieci w czasie epidemii.
-Jak skutecznie sie uczyc w domu.
Jak rozmawiac z dziecmi o koronawirusie. Do pobrania poradnik i piosenka.
Informację na poniższe pytania uzyskacie Państwo w poniższym pliku.
Bajki terapeutyczne
INFORMACJE PRZYGOTOWANE PRZEZ PEDAGOGA SZKOLNEGO
Wszystkie materiały opracowane zostały przez szkolnego pedagoga na podstawie materiałów zamieszczonych na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości oraz rządowych stron zawierających poradniki dla rodziców.
10_kroków_jak_motywować_dziecko
Pedagog_Karta_praw_osoby_dotkniętej_przemocą
Poniżej zamieszczamy link z informacjami jak rozmawiać z dzieckiem w okresie pandemii.
Jak rozmawiać z dzieckiem o niepokojącej sytuacji związanej z koronawirusem?
Co zrobić z dzieckiem w domu – 100 pomysłów na zabawy
INFORMACJE PRZYGOTOWANE PRZEZ TERAPEUTÓW WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU
Propozycja zabaw logopedyczno-ruchowych
REHABILITACJA RUCHOWA
REHABILITACJA RUCHOWA_CWICZENIA_Marcin_Galwas
REHABILITACJA RUCHOWA_LINKI_Marcin_Galwas
PIELEGNACJA_DZIECKA_Marcin_Galwas
DBAJ O PRAWIDŁOWĄ POSTAWĘ CIAŁA_Marcin_Galwas
INTEGRACJA SENSORYCZNA
INTEGRACJA_SENSORYCZNA_Marcin_Galwas
MATERIAŁY OPRACOWANE PRZEZ WYCHOWAWCĘ GRUPY I ORW
MATERIAŁY OPRACOWANE PRZEZ WYCHOWAWCĘ GRUPY II ORW
BIBLIOTEKA INTERNETOWA
ŚWIETLICA „ONLINE”